Dienstverlening
uitgebreid met contractenservice

Juridisch dienstverlener en rechtsbijstandverzekeraar ARAG helpt particulieren en ondernemers bij het opstellen en checken van veelgebruikte contracten.

Samen met ARAG zetten we unieke proposities neer als specifieke online diensten. Zo toetsen we vraag en verfijnen we het aanbod. Op deze manier werken we al jaren ook andere concepten uit in deze online snelkookpan-constructie.

 

Om een contract te kunnen opstellen, moeten vragen worden beantwoord en gegevens worden ingevoerd in online formulieren. De online contractenservice streeft naar zoveel mogelijk goed ingevulde formulieren. Daarom is optimale conversie op alle niveaus van groot belang.

Optimale conversie 

Design gericht op conversie

De online contractenservice streeft naar zoveel mogelijk ingevulde formulieren. Daarom is optimale conversie op alle niveaus van groot belang. Het proces dat een bezoeker doorloopt verdelen wij in drie stappen:

Bezoekers moeten allereerst worden aangezet tot het uitproberen van de dienst. Deze conversie vindt plaats op de homepage en op gerelateerde pagina’s met extra informatie.

Design gericht op conversie

Overtuigende aspecten 

USP's, testimonials & telefonische hulpen stellen de bezoeker gerust

Om de bezoekers aan te zetten tot het proberen van de dienst hebben we gekozen voor zo veel mogelijk bekende middelen als zinvol is: usp’s, keurmerken, testimonials, veiligheid, betrouwbare betaalopties en telefonische support.

USP's, testimonials & telefonische hulpen stellen de bezoeker gerust

Heldere visuals 

Deze zetten we kracht bij door te kiezen voor heldere visuals en duidelijk aan te geven waar de site aan voldoet.

Simpel stappenplan 

Binnen 5 simpele stappen een professioneel contract

Het is belangrijk dat bezoekers die gestart zijn met het invullen van één van de formulieren deze ook afmaken. Daarom laten we tijdens het invullen zien bij welke stap in het proces je je begeeft.

Binnen 5 simpele stappen een professioneel contract

 

Optimaal gebruiksgemak voor de bezoeker

Met aantrekkelijk vormgegeven schermen, formuliervelden met in-line uitleg waar nodig, overzichtelijke segmentatie van vragen, zicht op de positie in en duur van het proces & live validatie proberen we zo het optimale gebruiksgemak te creëren.

Optimaal gebruiksgemak voor de bezoeker

Stimuleren tot afronden 

Op het moment dat de daadwerkelijke transactie plaatsvindt moeten bezoekers deze ook daadwerkelijk voltooien.

Hier zullen zij vooral gerustgesteld worden, want het invullen van het formulier betekent dat het product an sich als zinnig wordt beschouwd. Dit doen we door hier nadruk te leggen op veiligheid, betrouwbaarheid, kwaliteit en garanties.

Overzicht per contract 

Alle informatie die je nodig hebt om te starten

Per contract wordt op een overzichtspagina nog een keer uitgebreid uitgelegd wat het contract inhoudt, waar voor je het kan gebruiken, waar het aan voldoet en waar de jurist van ARAG het op test.

Alle informatie die je nodig hebt om te starten

Schaalbaarheid centraal 

Techniek met een onstuimige twist

We kozen voor een uitbreiding van ExpressionEngine als technische
basis. Met een ingenieus systeem stellen we formulieren en uitkomsten
samen. Door de complexiteit kozen we voor een stapsgewijs mechanisme, zodat de klant altijd overzicht houdt in wat wordt ingevuld.

Tussentijds kan er gekozen worden om de gegevens te onthouden en later verder te gaan. Direct genereert de website een contract
(word-document) dat ARAG controleert aan haar kwaliteitsstandaarden en aanvult.

Door deze generieke oplossing is de schaalbaarheid van de applicatie
enorm: onbeperkt aantal contracten, geautomatiseerde workflow en een slimme wijze om tussentijdse wijzigingen op te slaan.

ARAG Contractenservice

wie wij zijn

Online vakidioten die jou helpen overtuigen op elk beeldscherm.

Wij maken bezoekers blij. Met slim ontwerp. En met techniek die simpel voelt.
Onze klanten krijgen daar aandacht, vrienden en verkoop voor terug. Iedereen blij.